Czas na dokonanie zwrotu to 14 dni kalendarzowych.
Towar należy spakować tak aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
Pieniądze za zwrot zostaną zwrócone na konto podane w formularzu.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Tak można. W formularzu należy wpisać jedynie zwracany towar.
Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
- Pobierz formularz odstąpienia od umowy i dobrze zabezpiecz produkt, który ma zostać zwrócony, a następnie umieść go w paczce. Dołącz również dowód zakupu.
- Zapakowany zwrot odeślij na adres: Locker ul. Generała Franciszka Kleeberga 10 15-691 Białystok Pamiętaj, że koszt przesyłki zwrotnej ponosi konsument. Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz z paczkomatu.
- Poczekaj na zwrot pieniędzy – pieniądze zostaną zwrócone na konto w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu na konto podane w formularzu zwrotu.
Czas rozpatrzenia reklamacji to 30 dni, lecz staramy się aby jak najszybciej rozpatrzyć każdą reklamację.
Każdy produkt można zareklamować w ciągu dwóch lat.
Pieniądze są zwracane na konto podane w formularzu reklamacyjnym.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez producenta są dwie opcje:
Jeśli reklamacja zostanie uznana – wysyłka nowego bądź naprawionego produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie – klient na własny koszt musi pokryć kuriera zwrotnego i odebrać od nas reklamowany produkt. Może również napisać oświadczenie abyśmy zutylizowali produkt.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszt przesyłki zwrotnej zostanie zwrócony. Należy zachować dokument potwierdzający opłatę za paczkę reklamowaną. Jeśli takiego dokumentu nie będzie zostanie zwrócona najniższa kwota kuriera – 13,99 zł.
Jeśli reklamacja zostanie odrzucona, koszt za przesyłkę nie zostanie zwrócony.
Jeżeli produkt posiada wadę, bądź wada powstała podczas użytkowania zgodnego z jego przeznaczeniem, należy zgłosić reklamację w ciągu 2 lat.
- Pobierz formularz reklamacyjny i w opisie wady dokładnie opisz powstałą wadę, pomoże to nam w szybszym zweryfikowaniu zaistniałej usterki.
- Dobrze zabezpiecz towar na czas transportu i dołącz wypełniony wcześniej formularz. Paczkę odeślij na adres: Locker – reklamacje ul. Generała Franciszka Kleeberga 10 15-691 Białystok
- Jeśli reklamacja zostanie uznana zwrócimy pieniądze za przesyłkę reklamowaną (jeśli nie otrzymamy potwierdzenia opłaty za paczkę, zwrócimy najniższy koszt przesyłki).
- Czas reklamacji to 30 dni roboczych. Po jej rozpatrzeniu skontaktujemy się odnośnie decyzji.
Każde uszkodzenie towaru należy zgłosić w dniu otrzymania paczki.
Należy spisać protokół szkody – jest on dostępny do pobrania na stronie przewoźnika. Oraz zrobić zdjęcia uszkodzenia i przesłać je nam na adres mailowy wraz z wypełnionym protokołem.
Reklamacją u przewoźnika zajmujemy się sami. Nowy produkt zazwyczaj wysyłany jest tego samego dnia co przyjęcie zgłoszenia o uszkodzonej paczce.
W zależności w jakim stanie jest otrzymany towar prosimy o jego zutylizowanie bądź zlecamy kuriera po odbiór uszkodzonego towaru.
Jeżeli paczka jest uszkodzona, bądź jest nieuszkodzona ale jej zawartość została zniszczona lub się nie zgadza, prosimy o wypełnienie niezbędnych dokumentów:
Jeśli nie wypełniłeś formularza przy kurierze wypełnij go na stronie przewoźnika :
Kurier DPD – Elektroniczny protokół szkody
Protokół prześlij nam na adres e-mail: reklamacje@locker.com.pl w tytule podaj dane na kogo było zamówienie bądź numer zamówienia.