Płatność w sklepie stacjonarnym
Przy składaniu zamówienia z odbiorem własnym w punkcie sprzedawcy można wybrać opcję płatności z góry lub opcję płatności przy odbiorze.
Odbierając zamówiony towar w salonie stacjonarnym płatności można dokonać gotówką lub kartą płatniczą.
Kwotę do zapłaty można sprawdzić w kopii zamówienia wysłanej na podany adres e-mail oraz w szczegółach zamówienia dostępnych w zakładce „Moje konto”. Przelew tradycyjny
Po złożeniu zamówienia otrzymasz numer konta oraz niezbędne dane do wykonania przelewu:
mBank S.A.
93 1140 2004 0000 3302 7821 4524
LOCKER S.C.
ul. Generała Franciszka Kleeberga 10
15-691 Białystok
Pamiętaj, aby w tytule podać numer Twojego zamówienia.
Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku.
Realizację zamówienia rozpoczniemy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty, które może potrwać od 1 do 2 dni roboczych. Przelew błyskawiczny Paynow
Po wybraniu tej opcji nastąpi przekierowanie do systemu Paynow, w którym dokonasz szybkiego przelewu bankowego.
Poprosimy Cię o zalogowanie się na konto w banku, a dane do płatności zostaną wypełnione automatycznie.
Następnie sprawdzisz poprawność danych i zatwierdzisz przelew.
Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez system Paynow. BLIK
Po wybraniu tej opcji nastąpi przekierowanie do systemu Paynow, w którym dokonasz płatności BLKIEM.
Aby dokonać płatności należy odczytać jednorazowy, 6-cyfrowy kod BLIK, który znajdziesz w swojej aplikacji bankowej i wprowadzić go na stronie płatności. (Pamiętaj, że kod BLIK ważny jest przez 2 minuty.) Następnym krokiem jest potwierdzenie płatności pinem w aplikacji bankowej.
Po potwierdzeniu płatności zamówienie zostanie przekazane do realizacji. Płatność za pobraniem
Po wybraniu tej opcji płatność za przesyłkę realizuje się przy odbiorze paczki – kurier zobowiązany jest rozliczyć zamówienie. Nasi kurierzy przyjmują płatności w gotówce, za pomocą Blika oraz karty kredytowej w przypadku wybranych spedycji.